Gagasan Lirik: Akan / Karen Kong

Search This Blog

Akan / Karen Kong

Apakah ertinya aku dikata insan sempurna
Benarnya aku mampu memiliki
Apa ku mahu dan ku impi
Bukan istimewa tapi andai aku di pinggir
Adakah kata itu datang dari benaknya

Jangan mengalah jangan pinggir daku
Wo o o aku tak mahu o
Kerdil arena ku tak putus asa
Wo o o buat tak tahu o

Hidup ini adil dan akan terjawab akhirnya
Akan akan bercahaya
Akan akan kau berjaya
Akan akan kau bahagia

Apakah ertinya aku dah datang memang dibayar
Tetap seluruh hadir yang ada belum sampai ketikanya
Jikalau itulah harga dipinta bisa saja
Aku akan milik ia dengan pantang menyerah
[http://arena-lyrics.blogspot.com]

Ulang Korus

Hidup ini adil dan akan terjawab akhirnya

Ulang Korus

Akan akan bercahaya
Akan akan berjaya
Akan akan bahagia

Kau akan berjaya

No comments:

Post a Comment