Gagasan Lirik: Tik Tok / Abstrak Hingga Ke Bulan

Search This Blog

Tik Tok / Abstrak Hingga Ke Bulan

Verse 1:
TikTok jam aku berbunyi lagi
Menanti kepulanganmu yang entah bila akan tiba
TikTok berdebarnya aku rasakan
Hingga sukar aku tutupkan mata

Chorus:
TikTok masa pun terus berlalu
Fikiran aku tak tentu wajahmu bermain di mata
TikTok masihkah ada peluang untukku
Menyatakan isi hatiku

Verse 2:
Masih teringat aku gurau sendamu
Ketika kita menghabiskan masa yang berlalu
Membuatkan aku menangis tanpamu
Meneruskan hidupku
[http://arena-lyrics.blogspot.com]

Apa yang ku rasa
Inikah maksudnya cinta.. a.. a..
Yang lahir dari hatiku atau
Persinggahan sementara.. a.. a..
Mungkin kau rasa yang sama
A, a, na na na na na

[Chorus]

[Verse 2] hingga habis

Apa yang kau rasa terhadapku u.. u..
Ku sendiri pun tak tahu u.. u..
Lebih baik terus terang saja
Jangan sampai menyesal

1 comment: